نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نازنین زهرا فرشته و هدیه ای از بهشت برای مامان و بابا

یک خاطره زیبا از نازنین زهرای شیطون

1391/6/19 13:33
نویسنده : maman
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب نازنین.امروز اومدم تا با شما یک مقدار از شیطونی های بی نظیر ناناز خانم صحبت کنم.جاتون خالی ما جمعه مهمون داشتیم وقتی که مهمون ها رفتن من از شدت خستگی دراز کشیده بودم که خوابم برد.تو خواب و بیداری صدای بابای جیگر طلا رو می شنیدم که می گفت بزار از شما عکس بگیرم من وقتی چشم هام رو باز کردم دیدم آفرین به ناناز خانم که با 3 عدد روژلب نو مامان تمام روتختی،فرش اتاق خواب،کمد خودش،دیور اتاق و لباس هاش رو نقاشی کرده و لباس های سفیدش رو به قرمز و صورتی تغییر رنگ داده و بهتر از اون اینکه فرداش هم یکی از پنکک های مامان رو به صورت آرد روی تمام فرش ها پخش کرده بود و جای خالیش رو با عشق به من تحویل داد و صورت و دست های خودش رو حسابی زیبا کرده بود و به همین زودی ها عکس مورد اول رو براتون تو سایت قرار می دهم تا شما هم لذت ببرید.خنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:30
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.